Alla inlägg den 20 april 2017

Av Leijon - 20 april 2017 09:37

Idag väntar tandläkarbesök och sjukgymnastik får se hur detta går idag för min dag började bra!

Jag blev tagen på sängen - två karlar i trädgården fick mig att tänka på låten "it´s raining men, halleluja". Nu var det inte lika kul som det verkade - de inventerade för kommande målningsarbeten. Säg den glädje som varar!!

Trevliga var de i alla fall!


Jag tror att jag ska klippa mig snart men kan inte hitta datum och tid. Förmodligen har jag glömt att skriva upp detta. Nu har jag kontaktat min frissa via mail så jag hoppas att jag ine missat tiden. Min hjärna är inget att lita på!


Att leva i nuet är något jag tränar på varje dag för det vill mitt rehabteam att jag ska bli bättre på. Det jag märkt då är att det lätt blir så att jag glömmer visionerna. Kung Salomo sa att utan visioner och drömmar dör folket - det ligger nåt i det. Just nu är det inte mycket till visioner hos mig. Jag tror att jag ska ta tag i detta och börja formulera mina visioner för att leva och inte bara överleva.

Ni kommer säkert att få ta del av visonerna här så småningom för det är viktigt att skriva för att göra tankar tydliga och få fokus och rätt perspektiv.


 



Ovido - Quiz & Flashcards