Alla inlägg under juli 2018

Av Leijon - 9 juli 2018 15:58

Så kom då äntligen lite regn. Får hoppas att det håller på ett tag!

Är så trött på att orken tryter och kroppen värker ... måste gnälla lite..... trodde jag skulle baka idag men kroppen ville nåt helt annat. Så här ligger jag i sängen med yrsel och värk i varje cell i kroppen. Nog om det!

Jag glädjer mig åt vänner som delar med sig av klarbär, rabarber, växter, lyssnartid, meddelanden, recept, foton eller barnbarn som dansar nakenfis bara för mig och helt enkelt av er själva. Ni är guld värda!!
Jag skrev i förra inlägget att jag är orolig för ekonomin men kan helt enkelt konstatera att jag är rik som har er alla mina goa vänner. Utan er vore livet fattigt, tomt och innehållslöst.

Det jag vill säga till er som läser detta är; ta vara på varandra - man kan göra det på så många sätt för vi är olika men alla sätt är bra sätt.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards