Alla inlägg den 27 mars 2017

Av Leijon - 27 mars 2017 09:52

Hur ser din familj ut? Hur stor släkt har du? Ja det är frågor man kan få ibland när man lär känna någon ny person.  Vår släkt är ganska liten. Jag har två kusiner med familjer( de betyder mycket för mig - det är som två systrar) och en drös sysslingar som jag inte umgås med.

Men jag har en "storfamilj" - Min bästa väninna och hennes barn och barnbarn, vänner som inte har blodsband men som betyder mer än släkten många gånger. De finns alltid där och min bonusdotter och henns barn ger mig så mycket kärlek och lycka. Älskar hela min knasiga goa "storfamilj"! Tack för att ni finns i mitt liv!!

Så med detta sagt kan du fundera på Hur ser din familj ut?

 

Vänner är den familj man väljer själv, var det någon som sa och det ligger mycket i det!

Vi är som blommor för varandra -olika dofter, färger, krav på växtplats osv. En blombukett med många olika blommor är bland det vackraste jag vet.

Richard, Helena, Linda, Elisabet, Pontus, Fredrik,Lisbeth, Barbro, Karin, Mikael, Maria och Dan, Bettan, Linda och Madde och alla goa ungar(en del har blivit väldigt stora men är ungar ändå)- ni är min vackraste bukett av blommor som förgyller min tillvaro. 

   


   

Ovido - Quiz & Flashcards