Alla inlägg den 11 mars 2017

Av Leijon - 11 mars 2017 08:58

Igår hände det! Första krokusen slog ut. Om man tittar riktigt noga i en utslagen blomma så är skönheten otrolig! Varje liten detalj skapar skönhet. Ta dig tid att någongång studera en blomma riktigt ingående - det du kommer att upptäcka är hisnande!

Solen och barmarken är tillbaka! Jag njuter utav allt som bjuds! Så härligt att få solens värmande strålar i ansiktet och höra fågelsången. Kanske är jag tjatig med detta men det är så otroligt härligt att jag kan inte sluta att berätta om det!

 


Ikväll väntar finalen i melodifestivalen. Jag har någon slags hatkärlek till denna tillställning. Min bästa väninna kommer hit och vi ska äta lite gott och sedan se på eländet.....eller se på detta fantastiska underhållningsprogram...kan inte bestämma mig. Vilka fantastiska djupa funderingar jag har denna lördagsmorgon. Kanske för lite kaffe. Vad vet jag?

Nu blir det snart en långpromenad i solen och återställande av balansen i hjärnan - det gäller ju att ladda inför kvällens bravader.

Ha en underbart skön lördag alla bloggläsare! Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards