Alla inlägg den 27 februari 2017

Av Leijon - 27 februari 2017 11:33

 

Ibland gör livet oss illa. Det går hål i själen och allt man känner är tomhet!  Men orkar man kan man se på tomhet som en möjlighet - något som jag kan fylla med något. Det har skapats plats i livet!

Finns det något hålrum i din tillvaro?

Jag håller på att skapa ett hål genom att bearbbeta trauman som jag varit med om så jag kan lämna det bakom mig och gå vidare. 

Mitt ena barnbarn älskar "Hålboken". Det handlar om hur ett hål kan vara på olika sätt och göra olika saker. Hon skrattar varje gång  vi läser den. Det har lärt mig att se på tomrum på ett nytt sätt - med glädje och inte med skräck.

Just nu fyller jag mitt tomrum med fotografering så här bjuder jag på naturen kring vår vackra sjö Vänern i vårvintertid. Träd är fantastiska skapelser! Varsågod och njut!!

                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards