Alla inlägg den 17 februari 2017

Av Leijon - 17 februari 2017 13:12

Grått och mulet ute men ändå skön temperatur! Våren lurar bakom hörnet det kan ni vara säkra på.

Idag började jag med att vara spänd och lite speedad - försäkringskassan har kallat till möte - det gör mig alltid lika nervös. Men allt gick bra och min handläggare är bara bäst!

Väl hemma slappnade jag av över en kopp kaffe och då fick jag ett medelande från min bästa vän. Det är glädje att ha en allra bästa vän som bryr sig och man kan vara galen ihop med och man kan tjata ihop med och man kan gråta och vara tyst ihop med, man kan garva högt så man nästan kiknar tillsammans. Det är glädje!!


Sedan skypade jag med min älskade på andra sidan jorden( han är i USA just nu) och han säger att han kommer hit i några dagar. Det gav mig energi!! Som jag längtat och trodde inte på grund av omständigheterna att han inte kunde komma förrän om några månader. Men nu ska han göra en avstickare bara för att träffa mig. Det värmer mitt hjärta!

 

Älskar er!

Ibland behöver man inte söka glädjen och energin - den hittar dig! Ta vara på de personer som betyder mycket för er! Ge varandra tid! Skicka ett litet meddelande det kan betyda allt!

En härlig fredag önskar jag er alla som läser min blogg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards